Wednesday, June 24, 2009

SakitNya KepAla Aku...

Erm..dah masuk 2 mgu..
Kepala aku ni rase cam nk pecah..nk meletup aje...pppoooommmmm....
Nak wat keje pun susah...Gler2 punye sakit...Paling xtahan mase nk sujud
dalam solat...Aku rase cam nk terkeluar 1 per 1 isi2 dalam kepala aku ni hah..
Nape le jd cam ni erk..Nak ckp x mkn aku mkn..Nak ckp x minum aku minum.
Nak ckp xcukup rehat aku cukup aje rehat..Tdo pun awal..Pas isyak aku
dh hanyut dalam mimpi..Mimpi ke???Ermmm..dah lame xde mimpi2 indah ni..
hehehe..sume mimpi ngeri..mgkin tu la kot yang wat sakit sakit pale bagai nk
pecah kot..hehe..

Aduh...sakitnye...
Kalo org tgk luaran aku nampak sehat2 aje...
Tp aku yg rase..aku tau la betpa sakitnye pale aku ni..
Xkan nk tunjuk muke kesian kt org kot...aku sakit..aku sakit..hahaha..
mengemis simpati plak gayanye kan...Ni aku ber blog ni pun bukan nk minta
simpati..sekadar ni ringan beban otak aku yg berat ni..Macam2 ada...
Emas..intan..belian..mutiara..permata...sume ade...batu pun ade..tu la yg
paling berat sekali..hahaha...Nk luahkan pada kwn2 kang dpe pun ade
maslah sendri..(tp ade la sorg 2 yg aku share2 skit2..tu kalo xtahan sgt la)..
Nk luah kt mak ayah plak..mereka ade tggjwb kt adek2 aku plak..xnk la
beban kan mereka lagi..Dari kecik sampai besor xkan nk bergantung aje kan..

Mase kecik2 dlu aku ni memg le suke nyusahkan mak bapak aku..
ape org kate..ngabihkan boreh aje..hehe..Tp ble dah meningkat dewasa..
Aku lebih suke berdikari..Suke aku tanggung sendiri..Bukan ape..xnak nyusahkan
keluarga aku..Masalah nk membesarkan adek2 aku pun dh belambak..Ni nk tambah
masalah aku yg besar panjang plak..panjang ke aku???besar ke aku???hehe..

Skung ni byk benda aku nk pk..Jg fmly..Balas js org tua aku yg byk mengabihkan
boreh untuk aku membesar tp x besar2 gak..haha..Nk tlg adek2 aku..Xnk depe rase
ape yg aku rase..Aku nk mereka hdup seng..Bia aku susah xpe..AKu akan puas ht kalo dpt
tgk kuarga aku n org yg aku syg senang gembira dgn segala pengrbanan ku..huahuahua
barget cam baek aje kan..huhu..hampeh gak aku ni sebenarnye..tp sebab nk gak cium bau
syurga tu...so..aku cube seikhlas mgkin untuk menjaga keluarga ku..Bg aku emas permata
xleh tanding mahalnye dgn sebuah keluarga...Apa pun terjdi..mereka adalah harta aku yg
sangat ternilai...

So...aku rela sakit kerana mereka...Aku rela korbankan diri untuk mereka...Now aku tgh duk
pk2..cne aku nk bg kemewahan pd mereka..tu yang sampai sakit otak aku ni..nk tgk mereka
bahgia..

Ape???pasal diri aku?
erm...aku sempoi...pasal diri aku nanti aku pk kan kemudian..skung aku nk balas js kuarga aku
dlu..Dah agak stabil nanti baru aku pk..Mane haluan hdup aku nanti..

Tunggguuu....

No comments: