Monday, June 22, 2009

Aku dan DiriKu...

Hmmm..tiada ape yg sempurna dalam hdup ku..
Namun aku redha..Kalo begini suratan perjalanan hdupku..
AKu..Tah la..Kdg2 rase nk tikam2 diri sendiri..
Kerana kebodohan ku sendri..
Entahlah..Aku pun xtau ape yg terbaek untuk hdup ku..
Segalanya dalam ketakutan...Takut itu..takut ini..
tah bila aku nk berani aku pun xtau..Aku selalu tewas..
Tewas dgn diri sendiri..Tewas dgn perasaan sendri..
Bodoh kan aku..
Hmm...
Kerana kebodohan ku inilah..aku sendiri..sendiri..dan trus sendri..
mgkin itu yg terbaek untuk ku..
Supaya segala bebanan yg aku tanggung xkan membebankan org laen..

Ya ALLAH...Ampuni aku..hambamu yg lemah..Aku gagal menjadi hambaMu
yang tabah...Aku tewas dgn segala dugaanMu Tuhan..Ampuni aku..
kerana kebodohan ku..Aku gagal menggunakan segala nikmat yg kau berikan..
Aku malu padaMu YA ALLAH..Aku malu untuk memohon kepadaMu yaAllah..
Tp..Hanya Kau tempat Aku mengadu...Hanya Kau yg memahami segalanya..

Aku penat dgn pemainan duniawi..Ambil la aku jika KAU mahu..
Hukum lah Aku jika Aku memang HambaMu yg KUfur..Aku redHa..

No comments: