Sunday, June 28, 2009

Bina Kerjaya bersama 4life

Mengapa 4Life berbeza?

  • Semua orang ingin menikmati kehidupan yang sejahtera dan hebat.
  • 4Life mempunyai satu pelan pemasaran yang tiada tandingannya.
  • 4Life mempunyai satu sistem kejayaan yang telah terbukti keberkesanannya.
  • 4Life adalah Bersama, Kita Membangunkan Masyarakat.

Bagaimana sistem pemasaran online ini berfungsi?

Kami sediakan untuk anda Sistem Hierarki Spill Over 6 direct downline sahaja. Sistem ini membenarkan anda untuk memiliki hanya 6 orang downline aktif sahaja pada Level 1. Lebihan downline akan didaftarkan mengikut kekosongan di bawah jaringan anda.

Andaikata anda berjaya menaja 8 orang melalui URL website anda, maka A, B, C, D, E dan F akan didaftarkan di bawah anda manakala G dan H akan didaftarkan di bawah downline anda yang masih kosong.

Anda boleh mempromosikan web replika anda sebanyak mana yang anda suka, sistem akan meletakkan lebihan tajaan anda tersebut di mana-mana downline anda yang masih kosong.

Inilah sistem yang akan membantu anda menjadi Diamond dengan mudah. Apa yang perlu anda lakukan hanyalah memperkenalkan website ini kepada 6 orang rakan samada melalui email, sms dan sebagainya. Dengan sistem spill over ini, anda juga mungkin bernasib baik untuk menerima lebihan downline dari penaja-penaja anda yang aktif.

Jika sistem ini diduplikasikan oleh downline anda juga, maka anda akan mencapai tahap Diamond hanya setelah kumpulan anda penuh di level kedua sahaja. Pada level 1, anda ada 6 orang, dan level kedua anda ada 36 orang. Jika setiap orang membeli 100 LP, maka anda sudah mempunyai 4200 LP hanya sehingga level kedua sahaja, dan anda sudah layak untuk pangkat Diamond. Syarat untuk menjadi Diamond ialah LP terkumpul kumpulan anda untuk level 1, 2 dan 3 sekurang-kurangnya 3000 LP dan anda sendiri secara peribadi membeli 100 LP. Pangkat Diamond ini melayakkan anda mendapat bonus daripada rangkaian anda sehingga level infiniti, tiada had sehinggalah downline anda menyamai pangkat seperti anda.

Dengan sistem kami, anda akan dibantu mencapai tahap Diamond begitu mudah. Dan sistem ini membantu anda untuk mencapai pangkat-pangkat yang lebih tinggi juga iaitu Presidential Diamond, International Diamond, Gold International Diamond dan Platinum International Diamond.

Untuk memudahkan anda mempromosikan program ini, kami telah sediakan website untuk anda. Apa yang perlu anda lakukan hanyalah mempromosikan URL website anda iaitu http://4life.ternakwang.com/?id=usernameanda kepada semua rakan-rakan anda. Contoh URL website: http://4life.ternakwang.com/?id=tasha

Setiap orang yang mendaftar melalui website anda akan direkodkan di dalam web anda. Semua maklumat tentang downline boleh anda lihat pada ruangan member nanti. Inilah kehebatan website ini kerana anda seolah-olah mempunyai bisnes internet anda sendiri yang dilengkapi dengan virtual office (Pejabat Maya)! Semua downline anda akan didaftarkan di dalam system 4Life di bawah anda.

Pendapatan setiap bulan bagi bonus hierarki sahaja sekiranya setiap ahli membeli 100 LP setiap bulan dikira hanya untuk 3 level sahaja. Jika anda Diamond, level anda adalah infiniti. Ingat, bonus-bonus lain belum kira. Bonus Rapid Rewards, Power Pool, Great Escape, Premier Pool, dan Platinum Pool.

LEVEL

BONUS %

RM

AHLI

JUMLAH RM

1

2

7.55

6

45.30

2

25

94.38

36

3,397.50

3

5

18.88

216

4,077.00

Pendapatan anda setiap bulan untuk bonus hierarki sahaja: RM7,519.80

Pandang ke depan! Kini anda sudah boleh impikan persaraan awal dengan program ini. Apa tunggu lagi! Tempa kejayaan bersama Group kami sekarang.

Sebarang cadangan, sila hubungi tasha 013-2697291 ,

http://4life.ternakwang.com/?id=tasha

No comments: