Sunday, May 24, 2009

Hdup Aku SebGai ProgrAmmeR..

aduhh.....aku penat...tp seronok gak jd Prgmer ni..byk ilmu Baru aku dpt..Tp yang xtahan nye kalo client asyik duk push2..ble projek nk siap..aku mula sasau nk wat keje jd kelam kabut..sakit pale aku..kdg balik umah tu pun maseh ngadap projek client lagi..sebab nk keja mase..takut x siap..strees gak aku rase...tp sbr ajelah..aku nk timba ilmu kt cni sebyk yg mgkin..sebab aku bercita-cita nk buka company sendiri nanti..harap2 impian aku akan menjadi kenyataan..Sebenarnye ni web pertama yg aku wat dalam hdup aku..so jd slow la skit wat keje..huahauahua...cam dak kecik yang baru nk belajar bejalan tu..tp alhmdlh..aku dpt handle dgn baek setakat ni..Bos aku pun ok..byk tunjuk aja die kasi..kira syok la...sebab dpt belajr benda baru dalam hal2 prgming ni..1 lagi yang best sebab aku sorg2 duk dalam ofis tu..hehe..so aku dpt wat keje dgn selesa..tanpa gangguan..erm..aku ni jenis xleh wat keje kalo bising2..kang angin aku naek sampai ke hujung kepala..huahahuahua...aku harap aku dpt truskan kerja ini sebaek mgkin..walaupun memenatkan tp ia satu pengalamn baru untuk aku..sampai nk tdo pun duk pk coding aje..pk keje aje..huhu..sampai nk tdo pun xlena..sakit pale aku..doa kan aku erk kawan2..supaya aku lebih tabah hadapi liku kehdupan..

1 comment:

semangat2 trotsky said...

jiwa rock gua akhirnya lentok kat blog nihh..!!