Wednesday, December 10, 2008

Erm..


Aku xtau ape yg perlu aku coretkan..segala isi hatiku yg terbuku sukar untuk aku luahkan.. Aku sendiri keliru dgn kehidupan ku..Kini aku mencari sedikit sinar kebahagiaan..untuk aku menikmati hidup yg singkat ini..












Hari tu aku p majlis tunang kawan aku..dah lame gler xjumpe die..pas sekolah dlu trus x jumpe2..ni lah baru jumpe die kt maklis tunang die..huh..dh dewasa rupenye aku ni.. kawan2 aku sume dh berpunye..aku jelah yg masih membujang..single n available..ehehe..xpe2..kasi lepas kawan2 aku dlu..ti giliran aku pulak..insya allah..ehehe..tumpang gumbira kat majlis org jelah dlu erkk cik tasha..ahahaha...




Ni duk tumpang bergmbor kt hantaran tunang member aku..Nk tunggu tunang sendiri lambt lagi..ehehe..tah2 xde kot..huhu...ade gaya cam pengantin x aku..ahahaha..n way ni untuk majlis tunang kawan aku AZALEHA n JEFRI..keduanya kawan mase sekolah aku dlu..AZALEHA ni kira cam kawan rapat aku gak la mase sekolah2 dlu..kwan senakal..ehehe..Suke sgt die mase aku dtg majlis die hari tu..yelah..mane tak nye..dkt 5 thun x jumpe die..NK jadi bini org dh kawan aku..huhu..



No comments: